7 C
Den Haag
vrijdag, december 20, 2024

Zorg dat uw factuur boven op de stapel ligt

Onze edities

Tekst: Philip Fokker

Het Haagse familiebedrijf BoitenLuhrs heeft al meer dan veertig jaar ervaring als gerechtsdeurwaarders. Met mooie opdrachtgevers en als leider op het gebied van VVE incasso is het kantoor groot genoeg voor grote organisaties maar juist ook gericht op het MKB, waarvoor men een speciaal onlinemanagement systeem liet ontwikkelen. 

Nieuw Kantoor

Sinds december 2014 huist BoitenLuhrs incasso en gerechtsdeurwaarders tussen het spoor en de Binckhorst aan de Regulusweg. Het kantoor op de negende verdieping biedt een mooie uitkijk over het voornaamste werkgebied van BoitenLuhrs: de regio Haaglanden. Met een ideale ligging pal naast de A12 is het binnenkort ook letterlijk een uithangbord voor de ondernemer. Manager Rick Ros vertelt namelijk dat aan de zijde die vanaf de snelweg te zien is binnenkort ook mooie  reclame uiting op de gevel zal worden aangebracht.

Kwaliteit

De hoogstaande kwaliteit die BoitenLuhrs haar klanten levert is tevens gekoppeld aan een ISO norm met bijbehorende certificaten en een jaarlijkse audit. Deurwaarders staan onder streng toezicht en worden allen onderworpen aan controles en wetgeving. Zij leggen, net als artsen, zelfs een eed af waaraan zij zich dienen te houden. En dat past dan ook bij het kantoor dat drieënveertig jaar geleden door de heer Boiten werd opgericht. Ervaring, integriteit en kwaliteit gekoppeld aan menselijkheid, volgens Ros. Want een deurwaarder strijdt immers altijd voor rechtvaardigheid: de klant moet zijn geld krijgen zonder het sociaal maatschappelijk aspect uit het oog te verliezen. Hiervoor volgen de deurwaarders en medewerkers van BoitenLuhrs dan ook verschillende interne opleidingen. Ook komt het voor dat iemand wordt doorverwezen naar schuldhulpverlening als dat moet want vaak is het betalen van één rekening helaas niet het enige probleem waarmee een wanbetaler kampt. Achter een onbetaalde factuur schuilt soms ook veel leed en daar moet men in de dagelijkse praktijk toch mee om kunnen gaan.

Gemak

Ros legt uit dat men bij BoitenLuhrs graag zaken inzichtelijk en makkelijk maakt voor klanten. Zo worden de brieven die zij in naam van schuldeisers opstellen geschreven in toegankelijke taal. En als iemand wil betalen kan dat gemakkelijk online. Dat digitale aspect van onze samenleving ziet een klant ook terug in de software die BoitenLuhrs voor ondernemers heeft laten ontwikkelen. Hiermee is in real time te zien wat de status van verschillende betalingen is. Zowel personeel als klanten wordt gevraagd hun ervaringen met het kantoor te delen, zij zijn beide leidend voor onze dienstverlening.Op deze manier kunnen zij bepalen welke werkwijze het beste aansluit bij de opdrachtgevers. En voor complexe zaken heeft men ook een aantal juristen in dienst. Dus wilt u het nieuwe jaar financieel gezond beginnen? Vraag dan snel een vrijblijvend advies aan!

Laatste nieuws

Dé tijd voor een nieuwe zaak?!

Hoge kosten, personeelstekorten, om nog maar te zwijgen van alle impact die de Coronapandemie, energiecrisis en inflatie hebben gehad...

Lees ook..