Zorg jij ervoor dat (meer) adverteerders, lezers en volgers onze vrienden worden?
Wat ga je doen?
- Als traffic manager zorg jij ervoor dat onze klanten (die we liever partners noemen) zich vrienden voelen, lezers geen dag zonder ons kunnen en scrollers op de social media kanalen niet snel genoeg op de volg-button kunnen drukken. Tegelijkertijd laat je achter de schermen de achterliggende bedrijfsprocessen smooth verlopen. Dus… wat ga je doen als spin in het web, zodat elk contact een feestje wordt voor partners, lezers, volgers en collega’s?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en helpt hen bij hun verzoeken rondom zichtbaarheid op ons platform (campagnes, content, artikelen, branchenieuws, banners, nieuwsbrieven, vacatures en meer)
- Je plaats content in het CMS van ons online platform (WordPress), zodat iedereen Business Haaglanden kan lezen
- Je regelt dat de administratieve werkzaamheden lekker strak verlopen (facturatie, opdrachtbevestigingen)
- Je houdt het Spin Office CRM systeem up to date
- Je helpt mee om de community op de social media kanalen uit te bereiden
- Je bewaakt de deadline met je leven en zorgt dat alle adverteerders op tijd aanleveren in het juiste formaat. Ook maak je afspraken met tekstschrijvers, fotografen en klant voor het plannen van de interviews voor de inhoud van het magazine. Hiervoor maak je een inslagschema welke overhandigd wordt aan het DTP bureau.
- Je ondersteunt bij de organisatie van onze eigen relatie-events van onze Business & Friends Business Club, zoals autotestdagen, borrels en diverse seminars/workshops.
Wie is Business Haaglanden?
Business Haaglanden is hét zakenmagazine voor de regio Haaglanden. Door het regionale karakter staat Business Haaglanden dicht bij haar doelgroep. Die doelgroep bestaat uit ondernemers, managers en directieleden in het bedrijfsleven en bij (semi-) overheidsinstellingen. Het merendeel van de lezers behoort tot de directie of het algemeen management. Business Haaglanden gaat dit jaar zijn 27ste jaargang in en heeft in deze periode een stevige positie verworven in dit bladensegment. Het zakenmagazine biedt herkenbare en actuele informatie die wordt uitgediept aan de hand van diverse thema’s. Business Haaglanden verschijnt zeven keer per jaar in een gemiddelde oplage van 8.500 exemplaren en wordt verspreid op basis van controlled circulation.
Wij werken met een klein team en hebben met een open bedrijfscultuur. Wij werken veel met freelancers. Wat ons betreft gaan hard werken en plezier maken hand in hand.
Wie ben jij?
We zoeken een spontane, energieke collega, die niet wegduikt voor verantwoordelijkheid en aan (bíj́na) alles een positieve draai weet te geven.
- Je hebt HBO denkniveau
- Je bent goed in organiseren en regelen
- Je hebt ervaring in een servicegerichte omgeving
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
- Je pakt software snel op
- Grafische kennis is heel mooi meegenomen, maar geen vereiste
- Je houdt ervan om telefonisch (en per mail etc) contact te hebben met onze partners
- Je hebt ervaring met het schrijven van social media berichten en nieuwsbrieven
- Je kunt werken met Office en bent niet bang om (te leren) te werken in het CMS van ons platform (WordPress). Het overweg kunnen met Adobe is een pre.
- Je kunt zelfstandig werken, snel schakelen en overzicht bewaren
- Ook ben je stressbestendig, je werkt namelijk met deadlines
Interesse?
Top! Stuur dan snel jouw motivatie, CV en overtuig ons waarom jij dé persoon bent die Business Haaglanden nog beter kan maken.
Denk jij dat je bij ons past?
Solliciteren kan via rob@business-haaglanden.nl., t.a.v. de heer R.P. Truijens. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Rob Truijens via telefoonnummer: 070-3467217.